angående recepttorkan

Som ni förhoppningsvis märkt har det varit lite tomt här på sista tiden och det kommer tyvärr att fortsätta så i ungefär två veckor till.
 
Jag kommer nu göra något jag inte gjort tidigare i bloggen och det är att skriva något om mig själv. Detta är förstås något jag vill undvika i största möjliga mån - det är inte syftet med den här sidan. Men jag har börjat inse att det blir svårt att hålla en matblogg levande utan text då man kanske inte har tid att lägga upp en massa bilder och skriva ner recept varje dag.
 
Så det är möjligt att jag kommer skriva lite mer om vad som pågår i mitt liv för tillfället. Vad ni kan få veta nu är att jag är mitt i en fyra veckor lång flytt och har för tillfället inte fått min lägenhet. När jag flyttat in kommer recepten att komma upp igen. Ha tålamod...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0