Nummer ett

Jag älskar mat. Så enkelt är det. Jag älskar mat, är intresserad, och inte bara av att äta, utan att upptäcka, experimentera, inspirera, för jag är en sådan person som blir glad i hjärtat av god mat. När jag träffar mina vänner kretsar det ofta kring mat och gärna hemma hos mig. Jag älskar plockmat och trevliga bufféer; brunch, tapas och så vidare, men även alla sorters fika och efterrätter, drinkar, snacks med mera. Jag vill med denna bloggen kunna inspirera, både mig själv och andra som kan komma att läsa den i framtiden, för, att äta är något man måste pyssla med resten av sitt liv, så man kan lika gärna tycka om det.
Och kom igen, alla älskar ju brunch!

Uppdatering: Till att börja med vill jag få ordning på bloggen, skapa kategorier, tänka ut upplägg och så vidare, så några läsare kommer jag inte försöka ragga än på ett tag. De som trots det skulle hitta hit - jag välkomnar er med öppna armar. Ha lite tålamod bara så ska ni se att detta kommer bli något bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0